Jako zarejestrowany klient automatycznie bierzesz udział w programie lojalnościowym jaki oferuje nasz sklep internetowy. Którego zasady są proste i przejrzyste dla każdego klienta jednakowo.
Dokonując zakupów u nas otrzymasz 1 punkt za każdą wydaną złotówkę na asortyment z naszej oferty.
Zbieranie punktów
Przykład:
Kupując 1 metr bieżący folii 3M Wrap Film G12 w cenie 150zł brutto otrzymasz 150 punktów.
Widok w karcie produktu:
Widok w koszyku:
Zdobyte punkty mają 365 dni ważności – punkt zdobyty w dniu 15.11.2020, traci swoją ważność w dniu 14.11.2021.
Punkty otrzymać możesz również a dodanie opinie o produkcie (dot. dwóch pierwszych opinii)
Stan konta punktów
Stan zebranych punktów można sprawdzić w dwóch miejscach na sklepie będąc zalogowanym.
- Moje konto – Będąc w zakładce „Moje konto” w dolnej części strony, tuż pod adresami znajduje się miejsce podpisane „Program lojalnościowy” i poniżej wskazana jest ilość posiadanych punktów.
- Koszyk – Będąc w koszyku również widoczna jest informacja o sumie zebranych punktów.
Wymiana punktów
Aby przejść do modułu wymiany punktów na asortyment, należy kliknąć odnośnik w zakładce „Moje konto” lub „Koszyk” o nazwie „Lista produktów dostępnych za punkty”.
W module Wymiany punktów znajdują się wszystkie produkty, które można otrzymać za punkty wraz z ich „ceną” w punktach.
Na karcie produktu pod przyciskiem "Do koszyka" znajduje się link "Wymień za XYZ pkt" dzięki, któremu szybciej można wymienić punkty na produkty.
Produkty, które będą zakupione przy użyciu Punktów Lojalnościowych zostaną dodane na do koszyka o wartości 0,01zł, a z Twojego wirtualnego portfela pobrana będzie odpowiednia ilość punktów.
Obniżenie wartości zamówienia
Posiadając zebrane punkty lojalnościowe istnieje możliwość obniżyć wartość następnego zamówienia.
W module wymiany punktów dostępne są Bony zakupowe o określonej wartości. Po ich zakupie wysyłamy kod rabatowy, którym będzie możliwość obniżyć wartość przyszłych zamówień.
Aby przejść do modułu wymiany punktów na asortyment, należy kliknąć odnośnik w zakładce „Moje konto” lub „Koszyk” o nazwie „Lista produktów dostępnych za punkty”.
W celu szybkiego odnalezienia Bonów zakupowych zaleca się zmianę Sortowania na "Nazwa produktu A-Z".